Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної та неналежної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів".
Протягом 14-ти днів з моменту покупки Ви маєте право на повернення або обмін товару.
Зворотня доставка здійснюється за рахунок покупця.
 
Процедура повернення товару Належної якості*:
- зателефонуйте на номер 0972428972 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
повідомте номер декларації надісланої посилки та номер банківської карти для повернення вартості товару;
після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом 5-ти робочих днів.
 
Обміну та поверненню товари належної якості не підлягають наступні категорії товарів:
Косметичні засоби (декоративна та доглядова косметика).
 
Процедура повернення товару Неналежної якості*:
зателефонуйте на номер 0972428972 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
повідомте номер декларації надісланої посилки та номер банківської карти для повернення вартості товару;
після отримання товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом 5-ти робочих днів.
Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за ранунок покупця.
 
*Товар належної якості це: 
- товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
 
**Товаром неналежної якості слід вважати такий, що не відповідає вимогам нормативних докуменів або вимогам, які до нього пред`являються, наданій щодо нього виробником чи продавцем інформації.
Обмін та повернення товару здійснююється через Нову пошту. м.Вінниця відділення 16, Коцюбинського,16.
 
Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був не належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.
 
Згідно із Законом "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначенні у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.